Pagina's

maandag 7 april 2014

Tilda pop


Tilda pop Betsy


Ik kwam vorige week zo'n leuk patroon tegen van een Tilda pop.
En ik kon het niet laten om die eerst te maken.
 Het was zulk prachtig weer, en je kon heerlijk buiten zitten, 
en ik wilde graag met leuke vrolijke kleurtjes iets doen 
Mijn pop Gepke die ik zou maken moet dus even geduld hebben dat word wat een donkere uitvoering, 
Dus ik dacht ik maak eerst nog een Tilda.
het haakt lekker vlot en het is leuk werk dus ze schiet al mooi op.


De armen moeten nog gemaakt, en het haar. 
dan is de pop zelf klaar.
 ze  krijgt nog een leuk jurkje aan en wat versieringen hier en daar.

5 opmerkingen:

  1. Deze Tildapop is nu al een schatje, je hebt ze heel mooi gemaakt met al die kleurtjes in haar kleding. Dit wordt weer een dot van een pop als je ze ook nog een jurkje en versieringen gaat geven, eentje om harten te stelen! Maar vergeet toch Gepke maar niet!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi wordt deze pop! Geweldig met dat mooie ondergoed! Ik ben benieuwd hoe ze er in vol ornaat uit zal zien.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed weer en een leuk haakwerkje en zie hier wat een prachtig resultaat. Wat gaat dat geven als ze helemaal af is !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaas is het nu wat minder mooi weer. Maar je tilda wordt al leuk
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat heb je zeer snel gehaakt en leuk hé deze dame te maken, ik heb het ook met veel plezier gedaan en straks zit er weer gezellig zo'n leuke dame in je huis ;o),
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen