Pagina's

zaterdag 28 december 2013

Gehaakte gekleurde deken

 Het begin best wel spannend wat voor kleuren er tevoorschijn komen.
 hier ben ik al een mooi stuk verder met zwart om haken en in elkaar naaien.
in deze staat was de deken toen mijn schoondochter zei dat ze zo graag ook zo'n deken graag wilde
dus de deken heeft een mooi plekje gekregen bij haar op de bank.
 de laatste loodjes een randje eromheen haken en Bella geniet daar ook nog even van
 en klaar is de deken 
het patroon heb ik van Drops Design

2 opmerkingen:

  1. Hey even een test,
    Of ik ook zonder account kan reageren. denk dat het gelukt is.. trouwens mooi kleed gemaakt hoor :) hier zit die nog altijd in de mand om te maken. duurt tijden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou het werkt wel ik heb je bericht gekregen, ik moet je maar eens even komen helpen ermee dan kan hij ook uit de mand en gezellig bij jou op de bank.

    BeantwoordenVerwijderen